Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai objavio je svoj prvi panevropski video sadržaj sa svojih svih pet klupskih fudbalskih partnera.

Naziv filma je “A Matchday in Europe”, a on prati grupu navijača iz svakog od partnerskih klubova Hyundaija: Rome, Atletico Madrida, Chelseaja, Herthe i Lyona, na svom putu do i sa utakmice, sa mnogim fudbalskim zvijezdama koji preuzimaju niz pomoćnih uloga kao što su šankeri, fotografi, asistenti klubova i stjuardi, kako bi pomogli i poboljšali iskustvo navijača.

U filmu se pojavilo ukupno 18 igrača, a među njima je i bh. reprezentativni kapiten Edin Džeko (33), koji zajedno sa svojim saigračima Javierom Pastoreom, Cengizom Ünderom i Bryanom Cristanteom kao šanker poslužuje goste, odnosno navijače Rome.

Tu su i predstavnici ostala četiri kluba: Memphis Depay, Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndembele i Bertrand Traoré iz Lyona; Antoine Griezmann, Stefan Savić i Thomas Lemar iz Atletico Madrida; Eden Hazard, Olivier Giroud i Willian iz Chelseaja; te Salomon Kalou, Marvin Plattenhardt i Davie Selke iz Herthe.

Video proslavlja uticajnu ulogu koju fudbalski navijači imaju u praćenju svojih klubova i pojačava Hyundaijev komunikacijski pristup “For the Fans” pokrenut na početku sezone 2018/19, pozicionirajući fanove kao prave heroje i stavljajući ih u središte pažnje.

(BIH.ba – Reprezentacija.ba)